lördag 10 oktober 2009

Börja om från början

Jag är inte ny i bloggvärlden. Definitivt ingen kändis eller så, men inte ny. Om jag räknat rätt har jag bloggat i 5 år ungefär, och alltid på en annan portal än den här.

Mina tidigare bloggar, tre stycken faktiskt, uppdateras inte längre men finns kvar. De är inte öppna för läsare, men jag har sparat alla inlägg för att själv kunna gå tillbaka.

Den här bloggen kommer att handla om delar av liv. Det blir i textform med inslag av bilder, det blir förmodligen uppdateringar flera gånger om dagen ibland och någon gång i månaden däremellan.

Så har det alltid varit med mig. Frågor om svart eller vitt varken intresserar eller fångar mig. Jag är både varken och eller i så många frågor att jag inte orkar precisera vad jag menar.

Nu är klockan 07.17 en lördagsmorgon och jag begår mitt första blogspotinlägg.

Väl mött!

Inga kommentarer: